قدرت نیروهای نهفته در طبیعت

**************** به قلم استاد کهنی ***************

قدرت نیروهای نهفته در طبیعت

**************** به قلم استاد کهنی ***************

چاکراها و شفابخشی

شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ب.ظ
انرژی‌هایی که از چاکراها خارج یا به آنها وارد می‌شوند بر ماهیچه‌ها، سیستم عصبی و غده‌ها تأثیر می‌گذارند. این انرژی‌ها بر تمام سیستم تأثیر می‌گذارند بنابراین یک چاکرای بسته، می‌تواند مشکلاتی در تمام نواحی پیرامون ایجاد کند. اگر چاکراها باز و به خوبی روان باشند شخص احساس ارتعاش و تابش می‌کند و آماده است تا به زندگی عشق بورزد .

 

اما وقتی چاکراها به طور نسبی یا کاملاً بسته باشند شخص دسترسی کامل به انرژی خود ندارد، این امر به سردرگمی، افسردگی و آشفتگی عمومی منتهی می‌شود. انرژی‌ها می‌توانند بر اثر گرفتگی ماهیچه‌ها، وضعیت نامناسب بدن یا انباشته شدن انرژی در چاکراها، مسدود شوند.
رنگ‌های ارتعاشی در یک چاکرا، نشان دهندة‌ هماهنگی و رشد هستند. نواحی مات یا خاکستری چاکراها نشان دهندة وجود مشکلات از جمله رشد‌نیافتگی، منفی‌گرایی، ترس از ارتباط با جهان یا گرفتگی جسمانی، عاطفی و ذهنی می‎باشند. بعضی چاکراها نسبت به چاکراهای دیگری که پیرامون آنها هستند، خیلی فعال‌ترند ، این به معنی آن است که به آن چاکرای خاص بیش از حد توجه داشته اید و آن را با جذب انرژی از چاکراهای پیرامون پرکرده‌اید .

 این کار منجر به ناخوشی می‌شود . از سوی دیگر، مسدود کردن یک چاکرا در تمام آن ناحیه ایجاد گرفتگی می‌کند. به عنوان مثال، بستن چاکراهای جنسی از بیم انرژی جنسی ممکن است تمام ناحیة پایین شکم را مسدود کرده و ‎ْ فعالیت‌های طبیعی آن را کند نماید.
  • محمد رضا کهنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Google PageRank Checker Powered by MyPagerank.Net